Reklamační řád

Občanský zákoník nám ukládá povinnosti a lhůty spojené s reklamací. My však vyřizujeme případné reklamace co nejrychleji ke spokojenosti našich zákazníků.
Veškeré zboží prochází přísnou výstupní kontrolou, ale pokud by se k Vám nějakým nedopatřením dostalo jakýmkoli způsobem poškozené zboží, ihned nás prosím kontaktujte na:

Ihned si sami na vlastní náklady objednáme dopravu a poškozené zboží si necháme vyzvednout tak, aby zákazník neměl se zasláním vůbec žádné výlohy  ani starosti. Po přijetí poškozeného zboží na nic nečekáme a neprodleně odesíláme zboží nové.

Snažíme se dělat vše proto, aby každý zákazník dostal zboží nejvyšší kvality v co nejkratším termínu.

Spokojenost našich zákazníků je pro nás to nejdůležitější.

Košík  

(prázdný)

Koronavirus

Vážení zákazníci,
v aktuální situaci spojené s koronavirem náš e-shop funguje bez omezení s rozesíláním objednávek . Vaše objednané zboží doručíme standardně naší smluvní přepravní službou k Vám domů. Objednávat tak můžete z pohodlí Vašeho domova a o vše ostatní se postaráme my. Díky obrovskému zájmu o naše kvalitní garnýže v předvánočním období a především díky karanténím opatřením vlivem koronaviru, může nastat zdržení v odeslání.


VÁŠ TÝM

Garnýže Hebr